Back home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van loesensjan - WaarBenJij.nu Back home - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van loesensjan - WaarBenJij.nu

Back home

Door: Loes

Blijf op de hoogte en volg

12 December 2007 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve mensen,

Zoals jullie weten zijn wij (helaas) weer terug in Nederland. We hebben een goede vlucht gehad. Het wordt erg wennen hier! We willen jullie allemaal heel erg bedanken voor de lieve reacties, we hebben ze altijd met veel plezier gelezen. Voor de meesten van jullie: tot heel snel!

Groetjes, Loes en Sjan

  • 12 December 2007 - 10:05

    Adri:

    Bij wijze van uitzondering ben ik een keer de eerste. Ik heb jullie al van harte welkom geheten op Schiphol. Wat de reacties op jullie site betreft; we hebben ze met veel plezier geplaatst. Fijn dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben gehad. We zijn benieuwd naar de verhalen en de foto's.

    groeten
    pa

  • 12 December 2007 - 13:01

    Rini:

    Hoi Loes en Sjan,
    Fijn dat jullie weer veilig in Nederland zijn. Ik heb met veel belangstelling jullie verhalen gelezen en het voelde zoals ik al meer heb gezegd fijn om met jullie mee te mogen reizen.
    Je hebt veel meegemaakt en beleefd, en jullie rugzak is volgestouwd met herinneringen aan de reis en ervaringen. Dat nemen ze jullie in elk geval nooit meer af.
    Dank je wel Sjan en Loes en ik hoop jullie nog te zien voordat ik op 15 maart definitief afscheid neem van Interpolis vanwege boventalligheid.

  • 13 December 2007 - 10:37

    Neutje:

    Het zal inderdaad wel even wennen en afkicken zijn, maar voor je het weet is alles hier weer "gewoon"...
    Ik heb jullie verhalen met veel plezier gelezen!
    Sjan, tot vrijdag, dan kunnen we even bijkletsen onder het genot van een heerlijk maaltje!

    xx Lieke

  • 13 December 2007 - 15:12

    Metie:

    Het was fijn jullie weer op schiphol terug te zien, lekker ontspannen koppies; maar we proefden ook de teleurstelling dat jullie reis nu echt ten einde was. lekker nagenieten en op weg naar de vlgde uitdaging.
    xxxxxxxxxxxxx

  • 13 December 2007 - 22:35

    Auke En Liesje:

    Roppongi treurt. Wanneer komen jullie terug naar Tokio?
    Sayonara, Auke en Liesje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

30 December 2007

Barcelona

12 December 2007

Back home

03 December 2007

Last but not least

03 December 2007

Last but not least

29 November 2007

Takayama

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 281
Totaal aantal bezoekers 26008

Voorgaande reizen:

03 September 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: